همه آمدند / جهان بهت زده شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا،امروز در سالگرد سی و سومین فجر انقلاب اسلامی؛ جهان بار دیگر نظاره گر شكوه و عظمت ملت همیشه در صحنه ایران و حضور گسترده مرد؛ زن ؛ پیر و جوان مشت محكمی بر توطئه دشمنان بود.

ملت ایران با شعور و درك بالای سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن شركت كرد تا ثابت كند كه تزهای آكادمیك و نظریه پردازی های غربی در خصوص ایران از بیخ و بن اشتباه است.

جهان امروز نظاره گر شكوه و عظمت ملتی بود كه بعد از 33 سال به صحنه آمدند و از ولایت فقیه و آرمان های امام و انقلابشان دفاع كردند تا دشمنان فكر توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دیگر در ذهنشان نپرورانند.

امروز رسانه های خارجی از حضور پرشور ملت ایران بهت زده شدند؛ بسیاری از خبرنگاران رسانه های خارجی بارها در گزارش هایشان عظمت و حضور ملت ایران را ستودند و عكاسان لحظه های به یادماندنی را ثبت كردند؛ ولی با این حال برخی از خبرگزاری های خارجی در اخبار خود این رویداد بزرگ را سانسور كردند.

ساعت 8:30

هنوز دقایقی به آغاز سی و سومین راهپیمایی انقلاب اسلامی باقی است؛ اما بسیاری از مردم از سمت میدان امام حسین(ع) به سمت میدان فردوسی حركت خود را آغاز كرده اند.گویی جمعیت پرشور زودتر آمده تا بگوید كه زمان و دقیقه برایش اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مسیرهای ده گانه در ساعت 8:30 دقیقه تقریبا در تمامی مسیرها راهپیمایی آغاز شده بود و زن و مرد بدون توجه به زمان به سمت میدان آزادی در حركت كردند.

ساعت9

در ساعت 9 صبح، خیل جمعیت در میادین منتهی به آزادی بسیار چشمگیر می نمود؛ خیابان ها و كوچه های منتهی به مسیرهای اصلی راهپیمایی 22 بهمن مملو از جمعیت راهپیمایان بود و عاشقان انقلاب با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی و تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به سمت میدان آزادی در حركت هستند.

سرودهای خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی كه در میادین اصلی طنین انداز شده بود؛ بر شور و شعف راهپمایان می افزود و آنان با زیر لب زمزمه كردن این سرودها با یكدیگر همنوا شده و حركت می كردند.

سرودهای خاطره انگیزی چون 'دیو چو بیرون رود فرشته درآید' و 'خمینی ای امام' از جمله این سرودهاست كه اغلب از ایستگاه های مردمی و غرفه های مستقر در مسیر پخش می شود.

این سرودها شورو هیجان خاصی را در میان راهپیمایی كنندگان ایجاد كرد.

**ساعت 9:30

لحظه به لحظه بر جمعیت مشتاق راهپیمایان افزوده می شود و آنان با شور و علاقه به سمت میدان آزادی در حركت هستند. در میان جمعیت؛ حضور مادران شهیدی كه عكس فرزندان خود را در دست گرفته اند بسیار تاثیرگذار است. مادرانی كه عكس فرزند خود را در دست گرفته اند و پرچم ایران اسلامی را به چادر خود نصب كرده اند و به گفته خود؛ فرزندانشان را به راهپیمایی آورده اند.

این در حالی است كه پرچم دو هزار متری جمهوری اسلامی ایران بر دستان راهپیمایان از سمت میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی حمل می شود.

حمل این پرچم دو هزار متری از سوی میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی توجه دوربین های عكاسان را متوجه خود كرد و آنان با ثبت عكس از این پرچم بزرگ؛ عظمت ایران را به تصویر درآوردند.

ساعت10

مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت 10 در میدان آزادی در حالی آغاز شد كه با توجه به این كه تنها ساعتی از آغاز راهپیمایی گذشته بود ولی جمعیت بسیاری در این میدان حاضر شده بودند.

در این مراسم شخصیت های برجسته خارجی و داخلی حضور داشتند و اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب فلسطین مهمان ویژه این مراسم بود.

جمعیت مشتاق برای شنیدن سخنان رییس جمهوری به سمت میدان آزادی در حركت هستند و میدان آزادی هر لحظه شلوغ تر از قبل می شود.

دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به جمع راهپیمایان می پیوندد؛ استقبال پرشور مردم از احمدی نژاد مانع حركت وی به سمت میدان آزادی می شود؛مردم در حمایت از مواضع 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری به دفعات فریاد تكبیر سر دادند.

ساعت 10:30

دقیقه به دقیقه بر شمار راهپیمایان افزوده می شود و راهپیمایان در حالی كه شعارهای مرگ بر آمریكا مرگ بر اسرائیل و الله اكبر سر می دهند به سمت میدان آزادی در حركت هستند.

شماری از راهپیمایان پایتخت با در دست داشتن تصاویر شهدای عرصه علم و فناوری كشور به ویژه فناوری هسته ای، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در میان راهپیمایان؛ همسران شهدای هسته ای كشورمان از جمله همسر شهید علیمحمدی؛ شهید رضایی نژاد؛ شهید احمدی روشن دیده می شوند كه با رسانه های داخلی و خارجی به گفت وگو می پردازند.

**ساعت 11

گروه سرود 22 هزار نفره دانش‌آموزی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران وارد میدان آزادی شده اند تا سرودهای یكپارچه ای را اجرا كنند.

راهپیمایانی كه وارد میدان آزادی می‌شوند، تصاویری از امام خمینی (ره) ،‌مقام معظم رهبری و نیز شهید احمدی روشن را در دست دارند و فریاد های مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل در میدان آزادی طنین انداز شده است.

راهپیمایان پرچم ها و پارچه نوشته هایی با مضامین 'لبیك یا خامنه‌ای' ، 'ما با ولایت زنده ایم'، ' 22 بهمن روز تجدید عهد با اسلام است' در دست دارند.

اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب فلسطین در حال سخنرانی است و در این زمان میدان آزادی توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی گلباران می شود.

ماكت های هواپیمای جنگنده F-14 ، بالگردهای RH ساقط شده در طبس، RQ170 پهپاد جاسوسی آمریكا و ناو هواپیمابر آمریكایی با عنوان 'غنایم ایران گذشته و آینده' سوژه عكسی برای راهپیمایان 22 بهمن بود.

**ساعت 11:30

راهپیمایان؛ با سردادن شعارهای 'یاد امام خمینی پاینده باد / امام ما خامنه ای زنده باد'، 'حمایت از خامنه ای، حمایت از امام است'، 'مرگ برآمریكا' ، 'مرگ بر فتنه گر'، 'مرگ بر اسرائیل' میدان آزادی را به لرزه انداخته اند و خبرنگاران داخلی و خارجی این رویداد بزرگ را به ثبت می رسانند.

خبرنگاران رسانه های خارجی در گزارش های خود بارها به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاكید و اعتراف كردند كه این حضور بسیار گسترده تر از سال های قبل است.

جوانان انقلابی ایران اسلامی با كشیدن پرچم ایران بر روی صورت خود عشق و علاقه خود را به امام و مقام معظم رهبری و ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

تعدادی از این جوانان راهپیمایی امروز را مشت محكمی بر دهان یاوه گویی های دشمنان عنوان كردند.

بسیاری از این جوانان همچنین با بستن پرچم ایران به دور خود اشتیاق خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام كردند.

محمود احمدی نژاد در جایگاه ویژه حضور می یابد و سخنرانی خود را آغاز می كند در بین صحبت های احمدی نژاد بارها مردم شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

ساعت 12

هنگام سخنرانی احمدی نژاد خیل جمعیت در میدان آزادی به حدی می رسد كه مردم نمی توانند از خیابان های منتهی به این میدان وارد میدان آزادی شوند و مجبور می شوند

ملت ایران سخنرانی رییس جمهوری را از بلندگوهایی كه در قسمت های مختلف خیابان نصب شده بشنوند.

جمعیت حاضر در میدان آزادی و خیابان های اطراف با تكبیر سخنان رییس جمهوری را تایید می كنند.

راهپیمایان تهرانی همزمان با پخش اذان؛ در خیابانهای انقلاب، آزادی و همچنین مقابل دانشگاه تهران نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه كرده و بعد از اقامه نماز با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ كشورمان مسیرهای راهپیمایی را ترك كردند.

حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان داد كه دیگر زمان خط و نشان كشیدن برای نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته است و مردم ایران هر سال پرشور تر از گذشته در حمایت از آرمان های نظام در صحنه حضور خواهند یافت و هیچ كس قادر نیست مانع آنان شود.

مردم ایران ثابت كردند كه حضور و حماسه‌آفرینی هر ساله ملت غیور ایران زمین در پاسداشت نخستین بیداری اسلامی در جهان معاصر و نقش آن‌ها در ترویج این بیداری در نقاط مختلف جهان، نشان از عمق و ژرف اندیشی رهبر كبیر انقلاب اسلامی ایران دارد.

سیام/9121*1580





:: برچسب‌ها: جشن تولد , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: